خاکریز سایبری
اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاکریز سایبری و آدرس arman313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افسران - اینجا آندلس است
[ پنج شنبه 27 اسفند 1394 ] [ 23:16 ] [ آرمان ]
افسران - فتنه ی جدید پیش رو.....

[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]
افسران - مساله ازدواج از نگاه استاد رائفی پور

[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]
 افسران - یکی از دهها سخن رهبری که دولت فراموشش کرد!

[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]
رای نهایی AFC صادر و در نهایت با اینکه ایران میزبان بازیهای نمایندگان ایران و عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود، مخالفت شد.
رای نهایی AFC صادر شد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی به آنها اطلاع داد که  مسابقات نمایندگان آنها در لیگ قهرمانان آسیا در کشوری بی طرف برگزار خواهد شد و از دو کشور خواسته شده تا 25 مارس در خصوص کشورهای بی طرف پیشنهاد  گزارش دقیقی ارائه کنند. 
پس از این که سعودی‌ها بهانه‌تراشی کردند و مدعی شدند که به دلیل مسائل امنیتی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران نمی‌آیند و بازی‌های نماینده‌هایشان با تیم‌های ایرانی باید به کشوری بی‌طرف انتقال داده شود،
[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارش پایگاه اینترنتی ایندین اکسپرس مدعی شد:‌ نمایش قدرت همواره سبب بروز احتیاط می شود، به ویژه اگر آن کشور ایران باشد. آزمایشات موشکی ایران در هفته گذشته به بروز واکنش های گسترده ای به ویژه در پی برگزاری انتخابات اخیر منجر شد. توافق ژوئیه گذشته -که سبب محدود شدن برنامه هسته ای ایران در ازای برداشته شدن تحریم های غربی شد- نیز سبب بروز امیدواری هایی درباره وجود ایرانی نرم تر شد. شاید به همین دلیل تهران تصمیم گرفته است بر روی موضوع نظامی اش تأکید کند. 
[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]

  كشور ژاپن بعد از ايالات متحده آمريكا دومين اقتصاد بزرگ دنيا مى باشد . وسعت آن به اندازه چند استان ایران و جمعيت آن تقریبا ۱/۵ برابر جمعیت ایران میباشد . همچنین این کشور بر خلاف ایران از منابع طبيعى نفت و گاز و معادن بزرگ بى بهره است. اما...


ادامه مطلب
[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانبه احتمال زیاد شما در طول زندگی‌تان ترکیب شیر و عسل خورده باشید اما کم پیش آمده است که سیر و عسل خورده باشید. سال‌های سال، سیر به عنوان نوعی ماده غذایی و همچنین نوعی دارو در نظر گرفته شده است و افراد از فواید بسیار آن استفاده کرده‌اند.
در زمان‌های پیش‌تر از سیر به عنوان نوعی پماد و در درمان عفونت‌ها و ضعف‌های جسمانی و فشار خون بالا و مشکلات قلبی عروقی نیز استفاده می‌شده است.
از طرف دیگر، عسل ماده‌ای معجزه‌آسا تلقی می‌شود و خواص دارویی، درمانی و خوراکی بسیاری دارد که مصرف آن تاثیرات مثبتی بر قسمت‌های مختلف بدن دارد. حال از ترکیب این دو ماده مفید چه به دست می‌آید و چه فوایدی ممکن است داشته باشد؟
برای این کار به یک لیوان عسل خالص و 24 حبه سیر پوست کنده نیاز دارید. در لیوان حبه سیرها را قرار دهید و عسل را روی آن بریزید و چند روز آن را به همان حالت بگذارید. سپس، آن را به مدت یک سال یا کمی بیشتر در یخچال نهگداری کنید و از یک قاشق چای‌خوری از آن به مدت 7 روز با شکمی خالی استفاده کنید.
از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها اشاره کرد.
[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بلوبری یکی از خوشمزه ترین میوه های حاوی ویتامین C است، این میوه  یکی از منابع سرشار از ویتامین  C است که حدود ۲۵ درصد از نیاز روزانه شما را به این ویتامین تامین می کند، همچنین این میوه در سلامت قلب نیز تاثیر دارد.  فیبر و منگنز موجود در بلوبری به سلامت استخوان ها کمک می کند.
همچنین این میوه یک آنتی اکسیدان قوی است که خطر بیماری قلبی و سرطان را پایین  می آورد، علاوه بر این در تحقیقات جدید نشان داده شده است که بلوبری حتی خطر بیماری آلزایمر را نیز کاهش می دهد. 

 
[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]

مار کبری یکی از خطرناک ترین حیواناتی است که کمتر کسی به آن نزدیک می شود اما آدم هایی پیدا می شوند که درون آن زندگی می کنند.


ادامه مطلب
[ 27 اسفند 1394 ] [ 23:0 ] [ آرمان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تازه ترین اخبار فرهتگی،اجتماعی،سیاسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 1241
بازدید کل : 64860
تعداد مطالب : 946
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

4